duminică, 28 iulie 2013

Da, nu am mai scris de mult, de vreo 2 ani, but I am still here si tot continui sa rasfoiesc blogurile culinare ale dragelor noastre romance. Si am ajuns la o concluzie (a mea personala) ca suntem buni, noi ca romani: de fiecare data cand vad retetele si fotografiile facute de Laura Laurentiu, Laura Sava, Ama in bucatarie si multe altele de care nu imi aduc aminte la aceasta ora tarzie din noapte, continui sa ma minunez de ce lucruri extraordinare ies din mana unor femei care nici macar nu lucreaza in domeniu. Si cu toate ca sunt fan Jamie Oliver&Co cred ca daca s-ar face un concurs intre mari bucatari ai lumii si blogeritele noastre cele din urma ar castiga fara probleme. Dar destul cu discutiile: intre timp am mai devenit si gradinar, primul an in care ne-am apucat de gradinarit si iese destul de bine as zice. Cateva poze:
 Cosul cu bunatati

 Coltul cu mirodenii: busuioc

 Cimbrul

 Vinete

 Fasolea cataratoare

 Ardei capia

 Ardei iuti

Ceapa recoltata

Cele mai usor de cultivat fara pesticide sau ingrasaminte (inafara de cele 2 remorci de gunoi de grajd aruncate pe teren in toamna anului trecut) ar fi: usturoiul, ceapa (numai sa fie arpagicul de buna calitate, ca daca nu........ nu iese nimic :), mazarea, fasolea (a iesit la fasole!!!!!), dovlecelul, salata verde.
Cele mai dificile sunt rosiile (dureaza o groaza de timp pana se coc, fac mana, etc), ardeii, vinetele (au iesit ok, dar si gandacilor de colorado li s-au parut interesante:),
Fructe: am plantat vreo 9 copaci (bete, de fapt) dintre care doar unul s-a uscat (pana acum) si ceva arbusti de coacaze, zmeura, mure, etc. care nu au fost prea roditori.
Pe curand :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu