luni, 7 septembrie 2009

Tarta Tatin


















De câţiva ani de zile tot fac la tarte/ prajituri cu mere si chiar variaţiuni ale acestei tarte, dar de data aceasta am zis să respect reţeta originală (sau una dintre ele :P).

Pentru o parte din această reţetă m-am inspirat din revista Good Food Magazine, ediţia românească, nr pe septembrie.


How it's made:

Se spală, se curăţă şi taie în sferturi aprox 8 mere (depinde in funcţie de mărimea merelor, mărimea tăvii, etc. ). Se unge o cratiţă cu 100 g unt şi se presară 4 linguri zahăr, scorţişoară şi nişte bucăţi de păstaie zahăr vanilat. Se pun frumos merele în craţită şi se pun în cuptorul încins pentru vreo 20 min.

Când merele sunt aproape gata se pune deasupra lor aluatul de tartă şi se mai pune la cuptor pentru a se coace.

Francezii servesc tarta Tatin cu smântână, dar eu o servesc cu linguriţa :)). Şi ca să mă laud, a ieşit ff bună :), nu că ar fi meritul meu, ci al reteţei.



































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu