joi, 15 octombrie 2009

Muffins cu şuncă

















Recent am descoperit reţetele de muffins si mai ales pe cele de muffins sărate. Este un aperitiv gustos, arată bine şi nu necesită foarte multă muncă (aluatul nu tb lăsat la crescut, nu implică sucitor, întins aluatul etc.).
Reteţa am preluat-o de la Mihaela, căreia îi mulţumesc pentru idei:).

Ingrediente:
250 g făină
1 lg amidon
100 ml ulei
120 ml lapte
3 ouă
1 plic praf de copt
sare, piper, chiar nucşoară măcinată

Acestea sunt ingredientele pentru reţeta de bază. Se poate adăuga după preferinţe telemea/ caşcaval ras, şunculiţă tăiată cubuleţe, ardei tăiaţi cubuleţe, măsline, etc.
Se amestecă ouăle cu uleiul, laptele, după care se adaugă făina amestecată cu amidon şi praf de copt. Se adaugă restul ingredienteler (şunca, ardeii, etc.). Aluatul se pune în forme de muffins şi se coc.

Deoarece ultima dată când am făcut acest aluat, am descoperit că nu mai am/nu am găsit formele de muffins, am turnat aluatul într-o formă de chec si l-am copt. Trebuie să recunosc că a ieşit foarte bun.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu